lördag 9 juli 2011

Lördag 20.12

Efter en god hamburgare med pappa och Nina tänkte jag sätta mig ner och skriva om min dag.Jag vaknade runt tio tiden i morse och gick upp och åt frukost med pappa och Nina.
När jag hade ätit upp slagga vi ner oss på soffan och kolla lite på Animal Planet.
När vi hade kollat klart satt vi på musik och pratade om lite saker och om livet kan man säga,
Det va skönt ,
för det var ett tag sedan sist och det var en del som behövdes komma ut ur oss alla.
När pratet var klart kom pappa med en vit kartong till mig och la det i knät på mig.
Jag har fått en hTc Hero av honom :)
Skojjigt!
Jag vart glad och sa tack till honom så klart.
Så nu har jag spenderat halva min dag  på att få i ordning telefonen som jag vill ha den.
Resten ac dagen har gått åt till att bära ner lite saker i källaren och sedan satt mig i bilen så åkte vi ut
till Ängelsberg och hämtade Kräftor hos Farmor&FarFar.
Efter kräfthämtningen så satt vi oss i bilen igen och åkte och bada vid en jätte fin liten sandstrand
rakt in i skogen,
som man måste åka en hemsk väg för att komma fram.
Efter vi badat klart satt vi occ och fikade och lyssnade på musik.
När fikat va uppätet och musikens sista låt var slut lunkade vi oss igenom skogen till bilen
och åkte hem för att äta mat.
Medans Pappa&Nina gjorde maten tog jag en avslappnande dusch,
jätte skönt!
Och sedan åt vi mat och nu sitter jag här!
Imorgon ska det bli att träffa Michelle!!!
Det ska bli j*****t roligt eftersom vi inte har träffats på ca 4månader och lite till.
Dessutom så var ju vi vana att se varandra VARJE dag förut inann flytten till mamma skädde.
Men nu ska jag gå och vara social med familjen osm kollar på någon film om "Big Foot"
som verkligen är lite sorlig och rolig men hemskt bra iallafall!
Kizzes//N

Telefonen
(funderar på att köpa ett rossa skal till ,får se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar