fredag 8 juli 2011

22.28

Jag sitter på balkongen med pappa och Nina och lyssnar på musik genom
pappas nya iphone4 som han har köpt som han är hemskt glad över!
Idag när jag,mamma och grabbarna kom fram till Fagersta så gick vi upp till Moster
som det var en evighet sen jag träffade,
de var skojjigt!
Efter Moster kom Pappa och Nina och hämta upp mig så åkte vi vidare till Ängelsberg
till Farmor&Farfar och grillade.
Det va helt underbart i det fina vädret.
Men nu ska vi kika på en film och bara ta det lugnt och umgås.
Vi får se hur mycket jag kommer att blogga  nu under tiden jag är i Fagersta.
Kizzes//N

Dagens låt idag.
Takida-Give into me
http://www.youtube.com/watch?v=sPoaGN5aEt0

Men denna låt kommer inte bar avara dagens låt utan det är den låt som berört mig
mest under den hela tiden i mitt liv,
Den är helt underbar och man svävar av den om man kommer in i låten på rätt sätt!
Kärlek till den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar